helgen

Heeej! kom just hem från affären, jag har handlat två nagellack som är superfina ni får se bild när jag har målat mina naglar, vi får se om det blir idag eller imorgon, men jag ska försöka hinna med det idag. På vägen hem så svängde vi förbi min tränare för att hämta ett newbody paket som jag inte hade fått, haha lilla molly öppnade dörren när jag kom, skitsöt! jag tog ju spruta förut, och då hade jag ju satt på ett sånt där emla ploster, och för er som inte vet vad det är så är det ett slags ploster som bedövar så att det inte ska göra lika ont. men doktorn som tog sprutan tog nedanför plostret, så det gjorde skit ont, hatar sprutor! aja tänkte berätta lite kortfattat om vad jag gjort under dagarna jag vart borta.

På midsommar afton altså i fredags så gick vi upp tidigt och packade det sista och sen åkte vi ner till båten, det var jättemulet och tråkigt väder men det brukar det ju alltid vara när det är midsommar så det var inte så konstigt. Vi tog båten till ett landställe som låg ute på en ö i skärgården, när vi kom dit började det såklart också att regna. Vi åt i alla fall midsommar lunch där med två familjer till. Sen åkte vi vidare och la till vid något fint ställa och där låg vi resten av dagarna. På lördagen så hade vi hyfsat bra väder och på söndagen var det ännu bättre. Så dom två dagarna har jag legat och stekt på båten. det var i alla fall riktigt nice.


haha kolla min hund, han sitter i soffan, så söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va tog du för spruta ? :)

2009-06-23 @ 13:03:43
Postat av: sophie

jag tog sprutan mot livmoderhalscanser :)

2009-06-25 @ 23:58:08
URL: http://sphiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0