hemma!

Heej! äntligen kan jag uppdatera, jag kom hem för ett ganska långt tag sendan, men precis när jag kom hem så ringde mickis och vill gå ner och ta kvälls dopp så jag och angelica gick hem till henne och sen drog vi ner till stranden, sen när vi hade badat drog vi hem till mig och kollade på en film som gick på tv, kommer inte ihåg vad den hette, men den var faktiskt riktigt bra. Så jag har varit social mot henne så därför har jag inte kunnat uppdatera förns nu. Jag orkar inte berätta vad vi gjort på båten, för vi har inte gjort så mycket, mest legat och solat på båten... Nu ska jag inte åka båt på ett tag i alla fall, eller inte min båt i alla fall, men jag ska kanske följa med moa ut med sin båt och det ska bli riktigt kul hehe. aja ikväll ska jag ta det lugnt, funderar faktiskt på att hoppa i säng ganska snart för jag är verkligen skit trött, skulle kunna somna nu, men måste duscha först, så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0