home!

Ledsen att jag inte han uppdatera igår, men jag var så sjukt trött när jag kom hem så jag orkade verkligen inte sätta mig vid datan, jag gick och la mig direkt på soffan och bara tog det lugnt och till slut så somnade jag haha så trött var jag! jag kommer såklart berätta om dagarna jag var borta men det får bli lite senare för nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag åka och ta spruta :'( jag ska hämta ett emla plaster eller vad det nu heter först så att det inte ska  göra så ont :P jag hatar verkligen sprutor! lite senare kommer jag också lägga ut lite bilder för jag hinner inte nu puss på er!


Angelica och jag på båten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg till Angelica att hon borde börja blogga igen ! :)

2009-06-22 @ 21:53:03
Postat av: sv

hon har börjat blogga nu :)

2009-06-22 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0