Hemma!

Nu e jag i alla fall hemma så jag ska ta och hoppa in i duchen eftersom jag fortfarande har gårdagens smink kvar, och det har jag inte lust att ha på mig  nu när jag ska ut med båten för jag vill ju få lite färg nu när det entligen är bra väder! hoppas att det kan va bra väder ett tag nu, det får helst bli enu varmare! 
och föresten som i kanske ser så har jag ju en ny header, det fick bli lite sommarkänsla den här gången haha, det är julia som har hjälpt mig så alla vet, hon ville att jag skulle skriva det här ;) aja nu ska jag hoppa in i duschen skriver när jag kommer hem från båten!

Kommentarer
Postat av: oliven

älskar din nya header!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-16 @ 21:06:48
URL: http://olivvvias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0