I love vädret!

Tjaa! dåligt med uppdatering idag men det har ju varit superfint väder så jag har legat och pressat i solen hela dagen. det blir bara ett inlägg idag för jag har inte tid tyvärr, men lite kort om dagen får ni, jag har varit jätte duktig idag jag har gått två lång promenader med hubbebubben eftesom mamma och pappa inte var hemma. sen har jag legat och pressat i solen med mickis så nu är vi bruna och fina haha nej men lite färg har man väll fått, sen nu på kvällen har jag bara varit hemma med mickis vi har suttit vid stranden i kvällssolen jätte mysigt haha. Planerna för imorgon är att jag ska träffa julia, vi ska väll dra till någon strand och steka i solen tror vi, för imorgon ska ju det bli sommarens varmaste dag, jag höll typ på att smält bort i dag, hur ska det då bli imorgon? aja jag ska inte klaga men nu ska jag vara social mot mcikis så vi hörs! puss

Resultatet av mina naglar ( färgen ser konstig ut på bilden) och de två nagellacken jag köppte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0