städ dags!

Tjenare allihopa! jag kom hem för kanske tjugo minuter sen eller något och sen dess har jag springit runt och letat efter min datasladd, så att jag skulle kunna lägga ut nån bild från dagen :P vi åkte i alla fall in till stan och träffade olivia satte oss på ett café, vi tog alla en varsin smoothie, den jag tog var skit god, jag kommer inte ihåg vad det var för smak men den var verkligen asgod och den passade verkligen till vädret. När vi var klara på cafét så drog vi vidare till gina en snabbis, men det blev ingen shopping för min del. jag köppte även en chai latte mums haha. Sen skulle Olivia möta sin pappa och jag var tvungen att åka hem för att städa hela huset innan min föreldrar kommer hem, det ser verkligen hemskt ut, det ligger kläder och grejer överallt, och alla sovsäckar vi hade inatt ligger på golvet och uusch jag får panik när det ser ut så här! så nu ska jag städa puss på er.


smoothie


julia sötis


min goda chai latte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0