regn och oska?

Tjenare! jag kom just hem från en promenad med bubben, det var faktiskt jätte mysigt, solen höll på att gå ner och det var lagom varmt haha. Så nu är jag trött och ska snart hoppa in i duschen, föresten nu funkar i alla fall vår nya data där upp, men det är inte den jag bloggar från för internet funkar inte än suck! Idag har jag i alla fall bara slappat och tagit det lugnt har solat lite och badat, det är ju bäst att passa på eftersom det sägs att det ska bli regn och oska snart. aja ska hoppa i duschen nu hörs!

haha den här bilden har nog ingen sett, olivia länge sen.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sophiiiie! Kommer du ner till torvalla imorgon?

Puss

2009-06-30 @ 21:46:43
URL: http://jnylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

SCHYSST

2009-07-01 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0