Vår båt sjunker!


Hello! jag har ju varit hemma ett tag nu och mickis har hållt mig sällskap, vi har kikat runt lite på olika bloggar och mest snackat, men nu drog hon hem för att hon skulle duscha och lite grejer. så nu är jag ensam igen haha. jag tänkte berätta lite om vår båtresa hehe som inte direkt blev som vi tänkt oss. Vi åkte runt 3 ut till båten och då fixade vi allt och sen drog vi ut till havs, vi la till vid någön ö mitt ute i havet, och då märkte vi att båten på något sätt läckte in vatten, pappa blev såklart skitsur eftersom han precis köpt den, men det läckte inte in jättestora mängder så det är ingen fara men jag blev faktiskt lite rädd ett tag att vi typ skulle sjunka :P. vi stannade där ett tag och grillade osv. Sen när vi ska hem så sitter båten tydligen fast på ett berg under vattnet och det tog jävligt lång tid att komma där ifrån. Aja vi hade det väll mysikgt men jag föredrar faktiskt mer att va hemma och träffa kompisar. Tyvärr så ryktas det om att vi ska bort på midsommar med båten också och jag är såklart tvungen att följa med :O. aja puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0