bloggpaus över!

Så nu har veckan som varit så stressad gått och min blogg paus är över, Det var faktiskt skönt att ta en liten paus men nu vill jag faktiskt börja igen! Under tiden då jag inte har bloggat så har jag pluggat som vanligt till prov och allt man har i skolan, Sen har jag tränat jättemycket eftersom det var tävling. Tänkte berätta lite om de. I fredags så åkte jag Madde, Moa och Johanna hem till Johanna för att ficksa vårt hår och sova där eftersom det var tävling på lördagen. vi ficksade hår och satt och snackade lite och sen gick vi och la oss ganska tidigt för vi skulle ju upp tidigt nästa morgon. vi åkte med buss till handen terminalen och där åkte vi med en anornad buss till uppsala, det gick jättebra på tävlingen och allt satt, vi fick silver och det är jag nöjd med.  Vad har jag gjort mer? jo jag har varit hos Johanna för hon fyllde år förra helgen så kvällen tillbringades hos henne och vi hade kuuul! något mer roligt kan jag inte komma på ; )

Idag så har jag varit i skolan som vanligt, skrattat och haft kul som vi alltid har, när jag kom hem så har jag pluggat lite till min so redovisning som måste vara i fem minuter ( jag förstår inte hur jag ska lyckas) men jag får väll öva, man ska ju helst inte läsa från pappetetå det måste jag öva på! och juste jag lovade ju att ni skulle få se lite bilder från mobilen så det är klart ni ska få. Dom kommer i nästa inlägg. nu börjar äntligen snön smälta bort jag längtar verkligen efter sommaren! pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0