Godnatt!

Hej alla söta! Yttligare en seg dag och jag sitter just nu med världens huvudvärk som inte vill gå över. Det känns som att mitt huvud ligger lite efter i tankarna, så jag kan inte komma på vad jag har gjort idag. Juste jag har ju tränat, och det gick väll ganska bra antar jag, jag fick inte göra så mycket eftersom vi har nya som provtränade idag, så jag stod mest vi sidan om och kollade och gav dom nya lite tipps. I skolan idag så var Olivia sjuk och senare under dagen blev mickis också dålig och fick gå hem så jag och julia fick vara själva. Jag och Julia ritade av oss fyra på ett papper och jag kan säga att mickis och olivia blev faktiskt väldigt lika. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre, ska försöka gå och lägga mig nu eftersom jag inte fått nån speciellt bra sömn dom senaste dagarna pågrund av allt hostande, Godnatt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0