heldag på ikea

tjoo! tänkte berätta lite om både gårdagen och dagen! börjar med gårdagen :P igår så pratades det om att jag och mickis skulle dra till emma, men så blev det inte så vi tänkte att vi skulle hem till fanny men hon var typ inte hemma så det slutade med att vi hammnade hemma hos elin. till en början var det lite tråkigt, men under kvällen drog det igång och vi hade riktigt roligt haha, det var myclet som hände men orkar inte ta upp det här, för det är nog inte så interisant att läsa om ;)

idag var det tidig uppstignig, mamma ville att vi skulle vara på ikea tidigt innan allt folk kom, till en början var det inte så mycket folk, men när vi hade gått på ikea i 6 timmar var det fullt överallt, verkligen jobbigt, när amn bestämt vad man vill ha går man ju ner och hämtar det på lagret och såklart finns inte min stol jag ville ha och den kommer inte in igen förns om ca 5 veckor och det kan till och med ta längre tid "suck" och mär vi kommer hem upptäcker vi att vi har fått fel lådgrejer till min byro snacka om kous asså. nu ska jag fortsätta kolal på beck så vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0