rubrik?

Hejsan hoppsan! Jag sov ju hos Olivia i natt och vi hade dat riktigt mysigt, vi tog det lugnt och kolllade på film, jag och Julia sov i sammma rum och när vi skule sova kollade vi på en till film, men både jag och julia var så trötta så vi somnade nästan på en gång. Vi vaknade runt halv 12 och då gick vi upp och åt fruckost och sen städade vi lite. Jag drog hem lite tidigare en de andra eftersom jag skulle snacka med min grannne om massa saker och sen skulle jag åka och träna. Olivias pappa var snäll och skjutsade mig till Mörbro centrum så jag kunde ta tunnelbanan hem. nu har ajkg kommit hem från träningen och sitter och kollar på beck, ska fortsättta kolla nu! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0