snart e det dags!

dålig uppdatering I now! förlåt för det, lite om dagen. idag har jag varit i skolan som vanligt, och jag har faktiskt fått ganska mycket gjort för en gång skull. olivia var sjuk idag :( krya på dig gumman! efter skolan så åkte jag i alla fall hem och fixade mig inför träning, till en början var jag ganska taggad men när vi väl körde kändes det som om jag skulle dö! mina armar kändes helt slappa, nästan som när man är sjuk. sen trodde jag att jag skulle spy också mådda jätte illa, på fredag hoppas jag att det går bättre, det är ju bara tio dagar kvar tills DM nu! nu har jag i alla fall ätit och ska ta en dusch kramar!

Kommentarer
Postat av: olivia

tack gumman!

2009-03-04 @ 21:57:35
URL: http://olivvvias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0