uppehåll.

hej allihopa jag tänkte inte skriva så långt men jag kommer ha ett uppehåll under den kommande veckan och den här helgen, anledningen är att jag inte kommer ha någon tid att blogga för det är så mycket som ska göras i både skola och på fritid, det är även därför det har varit så dålig uppdatering under dom senaste dagarn. nästa helg så är det tävling både lördag och söndag så jag kommer att ha fullt upp med träning fram tills dess. men efter helgen nästa vecka är jag tillbaka och det kan jag LOVA! det kan kanske hända att jag skriver nån gång om jag har tid, men nu  vet ni i alla fall varför det kommer att vara uppehåll ett tag framöver. men om en vecka är jag tillbaka och då kommer massor av bilder från mobilen och kanske några från kameran, jätte många pussar så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0