fullt upp idag!

Hej, igår han jag inte skriva eller snarare var så trött att jag inte han hehe, jag spenderade mer en 4 timmar på träning och det var sjukt tröttande. Så när jag kom hem han jag se slutet på let's dance och sen kollade jag på tv ett lite tag och sen sov jag djupt i min fotälj. och det har jag ju glömmt att berätta min fotölj jag beställde sist jag var på ikea har kommit den är verkligen superskön. Nu är nästan mitt rum klart, det saknas bara lite tavlor, en spegel och lite krimskrams sen är väll mitt rum i stort sätt klart. Jag ska ta och fota det nån dag så ni ska få se.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt eller lugnt kan man vell inte säga, jag fick gå upp vid halv elva och då tog jag en snabbdusch, ungefär kvart över elva kom Johan över till oss och lämnade lila Julia som vi skulle vara barnvakt åt, jag kan säga att det var riktigt jobbigt och hon var väldigt krävande, hon skulle inte äta och inte sova hon skulle hit och dit och ja det var fan jobbigt, jag trodde att det skulle vara mycket enklare. När hon hade åkt så fixsade jag mig lite och sen kom några släcktingar över på middag, jag åt såklart mycket mat eftersom det var gott, riktigt mätt blev jag. Dom har ialla fall precis åkt, skönt! men nu har jag det bara tråk men vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tränade du i fyra timmar igår ? :)

2009-03-29 @ 01:02:22
Postat av: Anonym

ta bild på skorna!

2009-03-29 @ 18:05:16
Postat av: sophie

jag tränade 4 timmar för att jag ville, jag ville öva på några saker :)

2009-03-31 @ 15:57:39
URL: http://sphiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0