skola igen då

hejsan! första dan i skolan idag då efter lovet, och det har varit riktigt roligt idag, tror inte jag har skrattat så mycket på länge faktiskt, det har även varit riktigt skönt, tiden har gått riktigt fort och vi fick sluta tidigare.efter plugget så drog jag hem till mig själv, har pluggat, gjort klart mitt so arbete, och läst lite no eftersom vi har prov på fredag. ikväll så ska vi igentligen ha fys och styrka men det blir program träning istället riktigt skönt. Det är tävling om två veckor och jag är redan nervös. men jag längtar ändå, känslan av att tävla är så jävla underbar. ligger och tänker på det varje kväll hehe. föresten kom och tänka på dom senaste nätterna, det har varit så kallt i mitt rum, jag har sovit i fliströja och filsbyxor, haft mitt extra tjocka tecke pluss en filt och endå har jag frysit helt sjukt! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0