hatar kalla sverige

Hejsan svejsan! idag känner jag mig riktigt sjuk, jag har ont i huvudet, halsen och jag har hosta, det är jättejobbigt kunde knappt sova något inatt, hostade så mycket att jag trodde att jag skulle spy så jag fick springa till badrummet flera gånger. Blir jag sämre inatt så tvivlar jag på att jag går till skolan imorgon för det var en riktigt jobbig dag i skolan allt gick segt och det kändes som om mitt huvud skulle sprängas flera gåger. Efter skolan idag så har jag tagit det väldigt lugnt har nästan inte ens orkat rest på mig från soffan, pluggat har jag inte häller hunnit även fast jag haft all tid i världen på mig att plugga så har jag inte årkat, får se om jag orkar läsa lite till SOproet innan jag går och lägger mig, jag kommer antagligen att vara trött tidigt idag. Aja nog snack om att jag är sjuk för nu ska jag gå och duscha! pussar till alla!


 Jag vill verkligen bort från snuviga sverige, jag är väldigt avundsjuk på min kompis som sticker utomlands om bara lite mer en en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0