skrattattack

Tjoo! jag kom just hem från skolan, jag har bara hunnit äta lite. Nu sitter jag och väntar på att Angelica ska komma hem för vi ska fixa lite grejer. Idag har jag hafft ett matte prov och det  gick väll rätt så bra, vi har en vikarie eftersom vår lärare e sjuk, han e grymt skön haha. när vi hade SO så satt jag, Mickis, Olivia och Julia och ritade av varandra haha vi blev riktigt snygga haha eller inte. när vår lärare ville prata med oss efter lektionen fick vi typ flipp eller vad jag nu ska kalla det, men ingen av oss kunde sluta skratta vi satt typ och skratta i 5 min och vår lärare blev såklart skit sur, när vi väl slutat så började hon sncka med oss men då började vi skratta igen haha.  Men skratt förlänger ju livet är det inte så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0