vintern försvinner!

tjooo! idag har det varit en riktigt skön dag! Vi hade sovmorgon tills tjogo i tio och vår första lektion var bild as skönt och sen åkte vår klass in till stan för att kolla på teater, testern var riktigt dåligt men det var ju skönare att sitta och kolla på den än att sitta och jobba matte i skolan. Teatern handlade om nasister men det var bara en kille som spelade hela teatern skittråkigt haha. efter teatern som slutade klockan ett fick vi dra hem så jag olivia, mickis och julia drog till donken och åt där sen tog vi bussen hem. föresten på bussen så satte det sig en gubbe bredvid oss han var riktigt konstig haha han började snacka med oss om allt möjlig, han var riktigt pratglad kan man säga han sutade inte prata förns han hade gått av haha:P nu sitter jag har hemma har snackat lite med mickis i telefon och nu fixsar jag mig inför träning. hoppas att pappa kommer hem snart så att jag slipper ta bussen. ikväll är det plugg som gäller jag måste ju kunna mina fem sidor i so utantill eftersom jag ska redovisa det imorgon jag hoppas att det kommer att gå bra, men nu ska jag dra puss!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0